Inhopp som bröllopsfotograf

Fick otippat hoppa in som bröllopsfotograf i grannbyn. Inte min starkaste gren men kul att prova.

Fick otippat hoppa in som bröllopsfotograf i grannbyn. Inte min starkaste gren men kul att prova.
Grönsakerna skördade, vinterförrådet av grönkål infryst och sensommarens skogsreportage gjorda. Nu kan det komma blötsnö bäst det vill, för nu är det personaltidning som gäller och mycket tid på kontoret.
Reportage i Boden och Luleå på samma dag. Nattåg upp, nattåg ner. Lånad bil i Boden. Det funkar bra!
Det är en märklig tid vi lever i just nu. Coronapandemin har chockat världen. Det är skönt att bo i luftig glesbygd, men hur kommer mitt jobb att påverkas? Att skriva om företag och dess planer börjar bli ohållbart. Alla är ängsliga. Om de ens överlever krisen – finns det muskler till att utveckla någonting…
På väg till våren i Norge och ett möte inom projektet ”Mer nyheter över gränsen”. Fin utsikt från tåget!
Frilanslunch idag på Fjällsätra i Undersåker. Alltid lika kul! Extra glad är min kollega Hans 🙂